Service Leadership

klachten management

Titel       : Service Leadership (dienen door verbinden, leiden door excelleren)

Uigeverij: Kluwer

EAN       : 9789013075694

 

Dit voortreffelijke boek is een bundeling van essays en biedt een uitermate rijk en gevarieerd palet aan ervaringen en nieuwe inzichten over het vraagstuk van ‘optimalisatie van de klantrelatie’. Het geeft inzicht in de grootste uitdaging voor de komende jaren: hoe wordt u de beste dienstverlener in de markt? Voor 90% is het geschreven door mensen uit de praktijk (overheid en onderneming). Mede dat maakt het boek naar mijn smaak zo interessant. Uitgangspunt is het gevecht met de vraag: hoe versterk ik het contact met mijn klant. Het is duidelijk dat affectie en emotie steeds sterker een stempel drukken op hoe klanten uw organisatie beleven. Deze factoren zijn bepalend voor herhaal-gebruik en herhaal-contact. Ondernemingen en de organisaties geven in deze bundel een fascinerende inkijk in hun praktijk en hoe zij verbetering trachten te realiseren. Een boek met veel bruikbare informatie over wat wel en niet werkt. Het is een aanrader als u op zoek bent naar bent naar pragmatische aanknopingspunten om in uw eigen organisatie een grote stap vooruit te maken waar het de kwaliteit van uw after-sales betreft.

Nieuwste artikelen

Nieuwste titels

Willem de Kooning

Willem de Kooning / No title

FacebookTwitterGoogle BookmarksLinkedIn
AddThis Social Bookmark Button

Blog

Blog